Melodifestivalen 2024: Panelen tycker till (del 1)

PANELEN TYCKER TILL. Nu har det blivit dags för oss i ESC-Panelen att recensera och betygsätta låtarna i den senaste avgjorda deltävlingen i Melodifestivalen 2024. Du får gärna själv tycka till i kommentarsfältet.

 

Sammanfattat upplägg för Panelen tycker till

Under årets Melodifestivaldeltävlingar växlar vi rollerna i att tycka till efter varje sändning. Efter deltävling 1 är det Katja, Tanja, Markus och Hollac16 som utgör Veckans panel, vilket betyder att de kommer att kommentera och betygsätta alla tävlingsbidrag samt summera sina åsikter om programmet i stort. Resterande panelmedlemmar är bara med på delen att betygsätta låtarna medan alla skribenter, oavsett om man ingår i Veckans panel eller ej, gör varsin personlig topp 6.

Notera att den ordning vi presenterar bidragen i följer startordningen från lördagens TV-sändning.

 

Startfältet. Panelens åsikter om tävlingsbidragen


Adam Woods
”Supernatural”

Låtskrivare: Adam Woods, Calle Hellberg, Jonna Hall, William Segerdahl

.

För min del är det svårt att bedöma den här låten då jag tycker att den är helt okej men under repetitionerna tyckte jag att det var något som saknades för att det skulle bli än bättre. Nu tycker jag att Adam Woods i direktsändningen levererade framträdandet otroligt bra och det höjer därför betyget för den här låten mer.

 

Betyg (0–5):


.

Första gången jag såg och hörde Adam på repetitionerna tyckte jag det var ok men lite fattigt på nåt vis. Flera lyssningar senare har den växt lite. Han gör ett väldigt bra jobb på scen och har inga problem med att bära låten själv. Effekterna från led-skärmarna hjälper naturligtvis till men hjälp med sången behöver han icke, den biten klarar han galant både på genrep och liveshow. Hörs tydligt att Victor Crone haft ett finger med i bidraget.

 

Betyg (0–5):


.

Stabil öppning av Adam Woods. Kan tycka att låten saknar det där lilla extra, men framträdandet var riktigt snyggt. Är smått förvånad att han inte slutade högre än 4:a i deltävlingen. Har en känsla av att det här kan bli en radiohit kommande veckor, men är osäker på att han får tävla i finalen med tanke på det blygsamma resultatet i deltävlingen.

 

Betyg (0–5):


.

Här var ett bidrag som gjorde sig snyggast i tv-rutan där man fick se mer av hela LED-numret. När det hände saker i golvet, så missade man lite av upplevelsen när man inte såg hela bilden. Han var säker i sitt framträdande och är en kille jag hoppas vi får se igen i Mellosammanhang, för jag tror inte det är ett bidrag som kommer gå hela vägen. Men vi får väl se, vissa låtar får ju nu möjlighet att växa i väntan på finalen.

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
29 poäng (av 50 möjliga)

 

 

Samir & Viktor
”Hela världen väntar”

Låtskrivare: David Kreuger, Fredrik Kempe, Niklas Carson Matsson

.

De tre tidigare gångerna som Samir & Viktor har medverkat i Melodifestivalen har jag mer eller mindre sågat deras låtar. Anledningen har varit att jag tyckt att låtarna har varit alldeles för oseriösa på ett sätt som jag inte tycker passat in i tävlingen. Den här gången har de dock överbevisat mig då jag kunde se att båda har en helt annan approach till scenen och låten under framträdandet. Kanske var det smart att ta en paus ett par år för att komma tillbaka med något ännu bättre. Är därför personligen lite överraskad att de inte gick vidare, jag hade i alla fall gissat till semifinal åtminstone.

 

Betyg (0–5):


.

Det första som slår en är att ”det här har vi hört förut”! Men så är det också ”Vi ska bada nakna” 2.0. Jag tycker inte det gör något att det känns bekant och familjärt. De sprider glädje som bara de kan och man sjunger genast med. Är det inte så en mellolåt ska vara? Men vad gick fel i live-showen??? Både repetitioner och genrep har varit bra men när det väl gällde så ville nog pojkarna detta alldeles för mycket och då blev det nästan för mycket på scen tyvärr. Synd, för jag hade velat ha med deras lyckorus i finalen.

 

Betyg (0–5):


.

Man vet att en låt är dålig när den framförs av Samir & Viktor och den ändå misslyckas med att nå upp till ens förväntningar. Största problemet här är att killarnas mediokra sånginsats lyser igenom mer än i deras tidigare bidrag. Visst låter det bekant, men årets bidrag känns mer som något Samir & Viktor slängt i papperskorgen för 5 år sedan och nu plockat upp igen då de inte haft tid att plocka fram en starkare låt.

 

Betyg (0–5):


.

Jag älskade detta nummer, live! Från tv:n blev jag inte övertygad och killarna kändes aningen övertaggade i finalen. Låten i sig var ju en epilog till ”Bada nakna” men det gjorde inget, för jag sjöng med från första refrängen ändå. Jag kunde liksom inte värja mig från detta sockerpiller! Jag trodde jag hade blivit för gammal för det här, men föll uppenbarligen ändå.

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
21,5 poäng (av 50 möjliga)

 

 

Melina Borglowe
”Min melodi”

Låtskrivare: Melina Borglowe, Andreas Mattsson, Thomas G:son

.

Melodifestivalen brukar alltid ha med en eller flera sådana här vispop-bidrag vilket jag tycker är ett trevligt inslag. Låten är avskalad, fin och har ett intressant budskap och det lyckas bra med scenshowen också. Samtidigt insåg jag under sändningen att låten skulle vara chanslös i tävlingsmomentet, inte minst då hjärtat i bild inte bultade särskilt mycket. Men jag vill ändå ge cred till Melina som gjorde en bra insats i deltävlingen.

 

Betyg (0–5):


.

Det här är verkligen inte min melodi! Samtidigt är det hur svenskt och gulligt som helst. Tankarna vandrar genast till sommaren på västkusten med sol och saltstänkta bad. Hon strålar som vårsolen på scenen och är hur charmig som helst men det räcker ju inte, inte för mig i alla fall. Som helhet blir det här alldeles för tråkigt att titta på i tre minuter.

 

Betyg (0–5):


.

Även om jag personligen tycker låten är fin så var det mer än uppenbart inför programmet att Melina skulle komma sist i deltävlingen, kanske inte välförtjänt, men vad ska man göra.

Jag kommer i vilket fall lyssna på den här låten fler gånger, men förstår varför svenska folket redan glömt bort den.

 

Betyg (0–5):


.

Söt vispop framförd av en säker gitarrist. Ja, Melina stod stadigt på scen och visade inte på några nerver alls, men vad hade hon att kriga med i förhållande till andra energidrycker till tävlingsbidrag? Hennes musik är inte typen jag lyssnar på till vardags. Så, hur fint det ändå var kunde jag inte ranka denna högre.

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
20,5 poäng (av 50 möjliga)

 

 

Elisa Lindström
”Forever Yours”

Låtskrivare: Elisa Lindström, Erik Bernholm, Henrik Axelsson, Henrik Sethsson, Thomas G:son

.

Jag tycker Elisa Lindström har haft med tre bra låtar i tävlingen och den här gången är det hennes bästa låt. Melodifestivalen behöver fler låtar i den här genren och jag är glad över att hon äntligen fick kvala vidare. Personligen anser jag att låten borde ha gått direkt till final i andra omgången för nu till semifinalen lär det bli svårare i och med att det är tio bidrag som tävlar och bara två som får fortsätta till finalen. Jag anser att vi behöver en schlagerpartylåt i Friends Arena.

 

Betyg (0–5):


.

Efter tre minuter med Elisas glada leende och skönsång så sitter jag lite som ett frågetecken. Tycker jag detta är bra eller dåligt? Det är varken eller! För att bli en riktig schlagerdänga måste det kryddas mer men jag vet inte vad som saknas. Kan inte sätta fingret på det. Showen i sig är det absolut inget fel på så felet är ju själva låten.

 

Betyg (0–5):


.

Elisa bjuder på lite klassisk schlager, vilket helt klart är välkommet. Kan tycka att låten saknar det lilla extra, även om det är hennes överlägset bästa Mello-låt. Kul att folket röstade henne vidare, osäker dock om det kommer räcka till en finalplats.

 

Betyg (0–5):


.

Detta bidrag var omöjligt att ogilla redan vid första refrängen. Låtskrivarna fick till den som en örfil rätt i nyllet. Helylle låt som kommer bli klassiker hos oss schlagerälskare. Dessutom, Elisas glitterben- och armar blev ett matchande koncept till hela framträdandet. Vem älskar inte glitter?

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
35 poäng (av 50 möjliga)

 

 

Lisa Ajax
”Awful Liar”

Låtskrivare: David Lindgren Zacharias, Sebastian Atas, Victor Crone, Victor Sjöström

.

Lisa Ajax tävlar för femte gången och den här låten anser jag är hennes bästa låt. Man hör att det är en äkta, genuin känsla som återspeglar i låten och även i framträdandet på scenen bevisar hon den känslan magiskt. Jag trodde dock att det bara skulle räcka till semi men jag är glad för hennes skull att hon är vidare i tävlingen.

 

Betyg (0–5):


.

Vad hör alla andra som inte jag hör? En bra röst räcker inte för mig. Det här är tråkigt och deppigt och passar inte in i mitt liv nånstans just nu. Tycker att hennes tidigare insatser varit bättre.

 

Betyg (0–5):


.

Hold Me Closer 2.0? Nej tack!

Hade velat ge den här låten alla minuspoäng som finns, men nu börjar ju panelens skala på noll så får därför vara jättegenerös och ge bidraget noll poäng.

 

Betyg (0–5):


.

Med stilren powerballad kan jag förstå att man röstade på henne även om låten i sig inte var en högpoängare hos mig. Hon har ju en pipa som heter duga! Hela numret var känslosamt och jag måste nämna dansarna, som lyckades höja numret.

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
29,5 poäng (av 50 möjliga)

 

 

Smash Into Pieces
”Heroes Are Calling”

Låtskrivare: Chris Adam Hedman Sörbye, Benjamin Jennebo, Per Bergquist, Andreas ”Giri” Lindbergh, Jimmy ”Joker” Thörnfeldt, Joy Deb, Linnea Deb

.

Avslutningsvis då är jag 100 procent glad över att tittarna röstade vidare Smash Into Pieces direkt till final. Jag var lite orolig över när hjärtat i bild inte bultade ordentligt förrän mot slutet av framträdandet men blev desto gladare att de tog den första finalplatsen. Jag gillade även deras låt förra året och årets låt är minst lika bra, dock invänder jag lite mot att det är lite rörigt i början när bandmedlemmarna inte är på scenen från början. Men det här handlar bara om detaljer, det jag känner nu är glädje att rocken är tillbaka på allvar och att det inte bara var ”once in a lifetime” som den röstas vidare. Nu har de bevisligen fått stöd av tittarna att gå till final två år i följd och jag hoppas att det kommer att gå bra för dem i finalen. Inte omöjligt att det blir en ny topplacering i Friends Arena den 9:e mars.

 

Betyg (0–5):


.

Jag liksom resten av svenska folket hade stora förväntningar på detta bidrag. Jag blev i alla fall inte besviken men den är ändå inte lika bra som förra årets bidrag. Sen har jag lite svårt för att förstå varför man släpper en singel i början på året som är väldigt mycket bättre än det här. Känns fel på nåt sätt. Även fast jag inte hört resten av bidragen så hade jag velat att Smash Into Pieces ska få representera Sverige. Inte bara pga väldigt bra musik men också för att deras personligheter är grymma och det blir bra reklam för Sverige.

 

Betyg (0–5):


.

Smash Into Pieces räddar hela deltävlingen och bjuder på kvällens klart bästa låt. En mycket värdig uppföljare till Six Feet Under. Även om det här är långt ifrån den starkaste låten bandet släppt så känns det ändå som om den skulle kunna växa mycket med tiden. Hade de vunnit och fått tävla för Sverige i ESC i maj hade jag inte klagat.

 

Betyg (0–5):


.

Årets bidrag var inte lika starkt som ”Six feet under”, vilken är en låt som känns lika fräsch nu fastän det har gått ett år. APOC med virvlande trumpinnar blev en del av den fiktiva världen mer än att han frontades på scen. Det är tur Benjamin och Per är killar som går på gym, för de var oerhört aktiva med sina hopp- och skutt och att få igång publiken till max. Hur däremot Chris Adam kunde vara så lugn på scen i förhållande till låten var för mig lite av en gåta, men kanske det var lite förlåtande då de andra höll igång även för honom och att hans sånginsats gifte så väl med musiken. Och, alla har inte den fysiska förmågan att hoppa höjdhopp och samtidigt waila så som Carola kan. Även om tävlingen bara har börjat kan jag mycket väl se detta bidrag som Sveriges bidrag till Eurovision.

 

Betyg (0–5):

 

Resterande panelmedlemmars betyg (0–5)










PANELEN TILLSAMMANS.
40 poäng (av 50 möjliga)


 

 

Summering. Vad tycker vi om programmet?

OBS! I den här delen är det bara Veckans panel som tycker till.


.

Öppningsnumret:
Årets Melodifestival hade en bra öppning. Jag tycker Carina Berg skötte sig otroligt bra där hon och dansarna lyckades på ett värdigt (och inte fånigt) sätt sjunga om en allvarlig sak med en mer lättfull känsla. Det där är en svår balansgång annars där man antingen behöver skämta bort det hela eller göra det allt för seriöst men här lyckades det, tveklöst.

Mellanakterna:
A-Teens lyssnade jag på som barn och det var roligt att se dem tillbaka igen på scenen även om det var lite oklart om det här bara är ett engångstillfälle eller om vi kommer att få se mer av dem i framtiden. Det kändes i alla fall som att ingen tid hade förflutit då de gjorde mellanakten så fantastiskt bra. Deras låtar håller fortfarande. Den bästa mellanakten stod såklart Björn Gustafsson för som återigen lyckas skapa en komisk situation utan att göra sig till. Det är en svår konst då det i vissa fall kan lysa igenom ”att här är det manus” men det tänkte jag inte på alls. Det blir fem poäng för det!

Programmet i sin helhet:
Det var en bra start på årets Melodifestival. De två senaste gångerna när Sverige har varit värdland för Eurovision har jag ibland känt att Melodifestivalen inte bjuder på sitt bästa för att produktionen vill spara det bästa till Eurovision men det kände jag inte alls nu. Bra låtar, bra öppnings- och mellanakter, ett tydligt program och en seriös approach men med humor.

Resultatet:
Jag är främst nöjd med att Smash Into Pieces gick direkt till final. Sedan hade jag hoppats på att Elisa Lindström skulle ta den andra finalplatsen men det är så pass hög kvalité på alla låtar i deltävlingen att alla förtjänade det. Så jag är glad att även Lisa Ajax fick gå till final och att Elisa får en ny chans. Sedan var jag som sagt lite förvånad över att Samir & Viktor åkte ut, då de tidigare gånger alltid har haft tittarnas uppbackning. Vet inte riktigt vad som hände där men allt kan ju hända i den här tävlingen.


.

Öppningsnumret:
Carina har helt rätt! Ska vi verkligen fira och ha kul när det pågår så mycket hemskheter i världen? Ja, det är precis vad vi ska göra men vi får aldrig glömma bort vad som sker. I allt elände som finns omkring oss så måste vi få ha ljusglimtar och Melodifestivalen är en stor sol i det sammanhanget. Carina gör ett fenomenalt jobb redan från start och jag har inga klagomål.

Mellanakterna:
Efter att ha sett genrepet live så blev TV-sändningen en överraskning när Björn Gustavsson dök upp i rutan och jag älskade det. För mig var det en fullpoängare! A-teens återförening var ett snyggt nummer som för min del kunde varit nån minut längre för vem älskar inte discobollar i mängder.

Programmet i sin helhet:
Alldeles för kort! Känns som att man blir lite snuvad nu när de dragit ned till sex bidrag bara. Att finalisterna får sjunga för en andra gång men lite mer spontant från greenroom till mitten av publiken tycker jag var en klar förbättring. För jag vill inte se samma sak igen så kort inpå. Kanske hade kunnat slänga in lite mer mellanakt i form av en minnesrunda av gamla bidrag eller bloopers. Eller varför inte spela upp lite kort bidrag som var nära men aldrig kom med i Mello. Lite mer utfyllnad tack!

Resultatet:
Man visste ju att Smash into Pieces skulle ta sig vidare men efter det var det ett öppet fält som vem som helst hade kunnat ta sig fram på. Att det slutade med Lisa Ajax hade jag inte förväntat mig. Inte att Samir & Viktor skulle åka ut heller. Men för mig var det viktigast att Smash Into Pieces tog sig vidare så jag är nöjd.


.

Öppningsnumret:
Jag kände mig trygg efter öppningsnumret och kände redan där att 2024 års festival skulle bjuda på en högre standard än fjolåret. Carina Berg kanske inte är den bästa sångerskan men visar att hon är en duktig programledare som vet hur man bjuder på en show.

Mellanakterna:
Älskade sketcherna med Björn Gustafsson, trots att han åldrats är han fortfarande en god och väldigt rolig underhållare. Jag uppskattade även A-Teens medley då jag lyssnat lite på deras låtar som barn. Har inget negativt att säga om kvällens mellanakter utan tykcer de är mer än godkända.

Programmet i sin helhet:
Som jag nämnde ovan så märks det redan efter första programmet att Mello håller en högre standard i år än 2023. Inte för att startfältet var det bästa, men manuset och Carina Berg som programledare har jag inget ont att säga om.

Resultatet:
Kul att Smash Into Piecs gick direkt till final. Jag skulle som sagt inte bli sur om de vann hela tävlingen. Är förvånad att inte Adam Woods slutade högre och hade gärna sett att Melina Borglowe gått vidare. Men man kan inte alltid få som man vill.

Sedan är det naturligtvis tråkigt att kvällens överlägset sämsta låt gick till final, men Lisa kvalificerade sig ju dock som tvåa och fick inte alla 12-poängarna av tittarna så jag tror och hoppas att hon inte vinner finalen.


.

Öppningsnumret:
Carina Berg – Som klippt och skuren för denna programledarroll! Hon var professionell och kunde samtidigt skämta om sig själv. Introduktionsakten var pricken över i:et till tävlingen, ”det är inget fel att ha kul fastän världen är orolig”.

Mellanakterna:
Melodifestivalen är en tävling som sträcker sig över en publik från alla åldrar och smaker. Så, att få till ett manus som passar alla måste vara nästintill omöjligt. Introduktionen av Lisa Ajax, som fick städa toaletterna, kunde ha stannat innan vinklarna från kaffefyllt papper på toagolvet. I övrigt tyckte jag annars introminuterna med varje artist och deras sysslor var alldeles lagom.
A-teens framträdande var nog glädjande för många. Det kunde höras på vrålen som uppstod från publiken. Jag är dock av en lite äldre generation att jag inte tillhörde deras fanklubb under deras storhetstid. Dansrörelserna satt och numret var underhållande, men jag hade hellre hört mer av deras ABBA-versioner än deras egna senare låtar.
Kvällens överraskning var ju Björn Gustavsson. Inslagen med honom hade man hållit hemliga även vid generalrepetitionerna även om man hörde ryktena om att han var på plats i Malmö! Smart drag där SvT. Nu väntar vi på ”What is love” till någon av de andra tv-sändningarna och mer därtill.

Programmet i sin helhet:
För att knyta an till programmet känner jag att jag vill backa en smula först.
När man fysiskt befunnit sig på arenan och har fått ta del av repetitioner och mycket annat inser man vilken gigantisk produktion Melodifestivalen är och hur många människor det involverar och engagerar. För en entusiast som jag själv blir upplevelsen större och mäktigare och det upprepade ordet ”arena-dopad” stämmer så väl in. Nåväl, hela konceptet med Melfest och ESC öppnar dörrar för nya musikupplevelser att grotta ner sig i. Låtar och artister man aldrig hade funnit annars, men också chansen att träffa andra likasinnade man knyter starka band med. Det enda jag kan ångra, där jag befinner mig i livet idag, är att jag önskar jag hade hittat möjligheten långt tidigare.

Lagom till tävlingen kickade igång live var jag alltså hemma i tv-soffan igen för att ta till mig av det jag upplevt, men på samma sätt som majoriteten av publiken i Sverige – via en skärm. Den som sitter i tv-soffan får axplocket och ”den färdigbakade pizzan” av det man jobbat med under en längre tid och minsta avvikelse följs med oerhört kritiska ögon och öron. För att inte tala om kritiken i kommentarerna man läser i sociala medier. Kan ärligt talat inte förstå varför man måste använda yttrandefriheten genom att agera som ett bittert troll för att röra om i grytan! Sen har vi har också teknikskillnader, vilket jag tror måste vara ett gissel idag när man producerar något för live-sändning. Det som låter och ser bra ut med viss teknik blir inte alls likadan hemma hos någon annan, varför upplevelsen av tv-produktionen kan skilja sig från ett tittarställe till ett annat. Men, jag måste ju nämna appen, denna förbannade Melodifestival-app som alltid strular på något vis. I år slängde den ut mig flera gånger om och engångskoden man fick skickad, funkade inte heller. Efter åtskilliga försök kom man äntligen in och kunde börja hjärtrösta in på 3e bidraget. För mig hade tävlingen fungerat bättre med att eliminera den helt.
Artisterna var samtliga säkra på scen och kopplade framträdandet fint till kameravinklarna. Man kunde däremot höra tävlingsnerverna i sången emellanåt, vilka inte märktes vid genrep. Det jag också noterade var att det för Lisa Ajax förekom ett markant delay och körpartier låg lite högt gentemot lead-sången för exempelvis Elisa Lindström och Smash into pieces. Ljudbilden blev lite märklig! Här har vi nog åter det där med tekniken, för det hördes inte alls på arenan.
I övrigt fick vi en rafflande inledning på tävlingen. Överaskningar, pyro, konfetti och glitter, rock till ballader. Ja, i Malmö fick vi en bra start på Melodifestivalen 2024.

Resultatet:
Att Smash Into Pieces skulle gå till final rådde det inga tvivel om enligt mig. Ursnyggt nummer både live och via tv:n och med textfraser som fäste likt plåster. Utöver dessa kändes fältet som ett öppet landskap. Att Samir & Viktor blev det nummer som åkte ut, var dock mycket förvånande. En anledning till de resultaten kanske kom av att vissa nummer helt enkelt gjorde sig mycket bättre på arenan än hur de gick igenom i tv-rutan.

 

Topplistor. Hur rangordnar vi deltävlingens bidrag?

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  3. Adam Woods
    ”Supernatural”
  4. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  5. Melina Borglowe
    ”Min melodi”
  6. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”

  1. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  2. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  3. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  4. Melina Borglowe
    ”Min melodi”
  5. Adam Woods
    ”Supernatural”
  6. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  3. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  4. Melina Borglowe
    ”Min melodi”
  5. Adam Woods
    ”Supernatural”
  6. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  3. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  4. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  5. Melina Borglowe
    ”Min melodi”
  6. Adam Woods
    ”Supernatural”


  1. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  2. Adam Woods
    ”Supernatural”
  3. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  4. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  5. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  6. Melina Borglowe
    ”Min melodi”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  3. Adam Woods
    ”Supernatural”
  4. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  5. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  6. Melina Borglowe
    ”Min melodi”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  3. Adam Woods
    ”Supernatural”
  4. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  5. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  6. Melina Borglowe
    ”Min melodi”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Adam Woods
    ”Supernatural”
  3. Melina Borglowe
    ”Min melodi”
  4. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  5. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  6. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”


  1. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  2. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  3. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  4. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  5. Adam Woods
    ”Supernatural”
  6. Melina Borglowe
    ”Min melodi”

  1. Smash Into Pieces
    ”Heroes Are Calling”
  2. Elisa Lindström
    ”Forever Yours”
  3. Adam Woods
    ”Supernatural”
  4. Samir & Viktor
    ”Hela världen väntar”
  5. Lisa Ajax
    ”Awful Liar”
  6. Melina Borglowe
    ”Min melodi”

 


 

Kommentera